22 Temmuz 2013 Pazartesi

VESPA AAA AA AAAAAAAAA


   Şu iki tekere ilgi duydum duyalı ( ki bu gayet yakın geçmiş..Öyle annem beni motorun üzerinde doğurmuş,bebekliğim topcase de geçti vs. gibi şeyler söyleyemeyeceğim) önce Vespa'ya merak sardım...

Şu fotoğrafa bakıp para hesapları yapıyordum..:

   Vespa 2013 model modern görünümlü çok satılan lx150 modelinde özellikleri arka arkaya sıralıyor ::
LX 150 3V i.e. Teknik Özellikler
Motor Tek silindir 4 zamanlı 3 sübaplı
Silindir hacmi 155 cc
Max güç 12.9 Hp 7.750 rpm'de
Max tork 12.8 Nm 6.250 rpm'de
Besleme Elektronik enjeksiyon
Soğutma Hava ile
Debriyaj Otomatik, kuru tip santrifüjlü
Vites Değişken kayışlı aktarım sistemi
Arka fren Kampanalı tip
Ön fren 200 mm paslanmaz çelik disk ile
Arka fren 110 mm silindir
Jant ölçüleri Ön: 11" x 2.5" Arka: 10" x 3.00"
Ön lastik İç lastiksiz 110/70-11"
Arka lastik İç lastiksiz 120/70-10"
Uzunluk 1.770 mm
Genişlik (En geniş yer) 740 mm
Aks aralığı 1.280 mm
Sele yüksekliği 785 mm
Yakıt deposu 8.2 litre
Egzost çıkışı Euro 3 normlarında


   155 cc silindir hacmi ile Nişantaşı sokaklarında çılgın atma ihtimalimize karşı nedir bizi Vespa almaktan alıkoyan Sevgili Okur?...hemen cevap veriyoruz..::


Euro Satış Fiyatı: 3.820 €
TL Satış Fiyatı: 9.664,22 TL


   İşte yukarıdaki sorunun cevabı bu kadar basit....

   Farzedelim paranız var ve tarz yaşamayı seviyorsunuz...Yav ben centrino gömlek almam,,sarardan giyinir verdiğim 3-5 fazlaya bakmam diyorsanız..Tamam Buyrun biz sizi tutmayalım..Nurtopu gibi bir Vespanız olur işallah....

   Ben alacaktım bunlardan bir tane..Maddiyatı hiç önemsemeden..İlk niyetim buydu...Hatta gittim gördüm beğendim,bir imza kaldı da o imza nasip olmadı bir türlü....Çünkü Vespanın vereceği , tarzı kaliteyi, sürüş zevkini bu fiyattan çıkar; bir şey kalmıyor.... Oysa piyasa da PCX diye bir alet dolanıyor ki Sıvı Soğutması idling stop filan derken bir bakıyorsun...fiyatını gönülde katlıyor...verdiği zevk para ile satın alınmıyor....

Bu halde Sevgili Okur...
 Vespa defteri, bir GTS 300 yahut bir piaggio maxi scooter alana kadar kapanıyor....

piaggio X10









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...